čtvrtek 20. června 2013

Black Widow Drum Web

Ahoj!
Určitě znáte ten pocit rozčarování, když hrajete na krásném, lesklém, klouzavém parketovém pódiu. Každým úderem do kopáku se váš basový buben posune o pár čísel dopředu a na konci prvního songu div nepadáte z pódia. Řešit se to dá mnoha způsoby (například kobercem pod vaší soupravou, ale v tuhle chvíli jej nemáte, jinak by nemělo smysl řešit tenhle problém :). Já jsem to před několika lety vyřešil například postavením bečky Radegastu před soupravu. Zvítězil jsem částečně - posouvání vpřed jsem zastavil, ale za chvíli se moje soupravička začalo točit kolem sudu a já si připadal jako Joey Jordison na své rampě.

Pak se ale pár chytrých hlav z NDR zamyslelo a vymyslelo koberec, který se strčí pod soupravu a problém je vyřešen. Ale upřímně, kdo z Vás má radost z tahání dvoukilové ruličky koberce všude tam, kde chce hrát? A tak se pár chytrých hlav z USA zamyslelo a vymyslelo Black Widow Drum Web (BWDW).

BWDW je minimalistická podložka pod bicí, vyrobená ze syntetického materiálu, kterou uvedla na trh firma Pahu International, LLC (http://www.blackwidowdrumweb.com). Nečekejte od ní žádné tlumení vibrací, ani nic podobného. Na druhou stranu od ní můžete očekávat lehký materiál, který složíte do taštičky o velikosti cca 25 x 30 cm a podle výrobce Vám i zajistí dokonalou nepohyblivost vašich komponent soupravy. Trošku odvážné tvrzení, ale k tomu se dostaneme.

BWDW je tedy jakási tenká "látka", která obsahuje několik prvků, které zabrání posouvání vaší soupravy. Takže za prvé: oválná část slouží k tomu, abyste na ni umístili svou stoličku, na kterou se posadíte a tím vlastně sami vytváříte zátěž, která drží BWDW na místě. Za druhé: rozšířená část obsahuje zesílený okraj, o který můžete opřít hranu hardwearu (stojan, šlapka). Za třetí: BWDW obsahuje "suchý zip" a k němu kompatibilní proužky, které můžete nalepit na spodní stranu pedálů a stojanů, což zaručí fixaci zmíněných částí na podložce. Pro lepší představivost shlédněte následující video:


Ačkoli jsem byl k tomuto produktu na počátku pořádně skeptický, musím řict, že videa na mě zanechala pozitivní dojem a skoro se mi chce věřit, že BWDW opravdu funguje. Víte ale, jak to chodí v reklamě... realita pak může být trošičku jiná. V USA stojí tenhle kousek cca 80 dolarů (nějakých 1600 Kč). K nám se ještě nedostal, ale to je určitě jenom otázka času. V případě, že se k BWDW někdo z vás dostane nebo už dostal, pište do komentářů. Budeme se těšit na vaše zážitky! 

Žádné komentáře:

Okomentovat