neděle 11. listopadu 2012

Není díra jako díra

Cedníky, neboli činely s ďourama jsem zpočátku bral jako výstřelek firmy Zildjian, jejíž vývojoví inženýři něměli co dělat a tak udělali pár děr do činelu a čekali, co to udělá se zvukem. Nebo se možná jedhoho dne nějaký dělník ožral natolik, že se netrefil do středu činelu a díru udělal mimo... a aby to nevypadalo jako chyba, udělal jich ještě pár. Tak jako tak se z výstřelku stal fenomén, který dneska zavádí téměř všichni výrobci činelů a nutno podotknout, že cedníky jdou pěkně na odbyt. Sám žádný děravý plech nemám a upřímně řečeno po něm ani netoužím, ale rozhodl jsem se, že si je tady nějakým způsobem porovnáme, co vy na to? Záměrně ponechám jednotlivé kousky bez komentáře, ať si o jejich zvuku udělá každý svůj názor. Třeba vám pomůže při výběru, kdybyste náhodou o nějaký z nich stáli. Videí na jůtůbu jsou stovky. Snažil jsem se vybírat videa, které patří jednomu uživateli, protože existuje poměrně vysoká pravděpodobnost, že i stejný činel natočený různými uživateli bude znít jinak. Naneštěstí se mi nepodařílo najít účet, který by podchytil všechny zásadní produkty výrobců činelů a tak jsem našel se štěstím 2 zdroje, které jsem zneužil pro můj blog. Dírám zdar!

PAISTE



Paiste Alpha – Thin Swiss Crash 18


Paiste Alpha – Medium Swiss Crash 18


SABIAN

Sabian B8 Pro - O-ZONE Crash 16


Sabian B8 Pro - O-ZONE Crash 16



Sabian AAX Aero Crash 16


Sabian AAX Aero Crash 18

Sabian AAX O-ZONE Crash 16



 Sabian AAX O-ZONE Crash 18


Sabian HHX Evolution O-ZONE Crash 16


Sabian HHX Evolution O-ZONE Crash 18


ZILDJIAN


Zildjian ZHT EFX Crash 18



Zildjian A Custom EFX Crash 16


Zildjian A Custom  EFX Crash 18

 Zildjian K EFX Crash 16


Zildjian K EFX Crash 18


TURKISH

Turkish Sirius Crash 18


SOULTONE

Soultone FXO


ISTANBUL

Istanbul Mehmet Radiant - Holey Crash 16 


Dobrou noc, bando bubenická.

Ignác 

Žádné komentáře:

Okomentovat